piątek, 31 marca 2017

15 krótkich zdań, które rozbawią (prawie) każdą publiczność

Zastanawiałeś się dlaczego dobrzy prelegenci potrafią dowcipnie komentować różne sytuacje w czasie prezentacji? Myślisz, że improwizują?

Doświadczeni prelegenci rzadko improwizują. Najczęściej korzystają z gotowych i przećwiczonych zwięzłych komentarzy nawiązujących do różnych sytuacji w czasie prezentacji.

Śmiech jest atrakcyjnym i dynamicznym przerywnikiem – wyzwala pozytywne emocje, zwiększa zainteresowanie, wzmacnia główne myśli i zbliża ludzi.

Oto krótkich 15 zdań, które mogą rozbawić słuchaczy:

1. No to jestem! A pozostałe dwa życzenia do złotej rybki?

2. Bardzo zabawne. Teraz dla odmiany wyobraźcie sobie, że jestem ubrany.

3. Niewiele kobiet przyznaje się do swego wieku. Niewielu mężczyzn zachowuje się zgodnie ze swoim wiekiem.

4. Google jest jak kobieta. Nie możesz dokończyć zdania bez kilku podpowiedzi.

5. Naukowcy odkryli, że kobiety z nadwagą żyją dłużej od mężczyzn, którzy o tym głośno powiedzieli.

6. Nie jestem wcale gruby. Chodzi to, żeby łatwiej mnie znaleźć w tłumie.

7. Lekarz powiedział, że bieganie wydłuża życie. To prawda. Po dzisiejszym treningu czuję się 10 lat starszy.

8. Kiedyś myślałem, że jestem niezdecydowany, ale dzisiaj nie jestem tego taki pewny.

9. Wiesz, że jesteś brzydki kiedy nie mieścisz się na zbiorowym selfie.

10. Jestem mistrzem w robieniu jednocześnie kilku rzeczy. Mogę leniuchować, marnować czas i obijać się.

11. Jestem zbyt inteligentny, żeby się uśmiechać kiedy policjant wlepia mi mandat za jazdę pod prąd.

12. Kiedy już wszyscy wszystko powiedzą i zrobią okazuje się więcej powiedziano niż zrobiono.

13. Lepiej późno niż za późno.

14. Nie przejmujcie się starością. Ona nie trwa długo.

15. Drogi alkoholu! Obiecałeś, że będę miał szalone powodzenie wśród kobiet, nauczę się śpiewać i poprawię koordynację ruchów w tańcu. Widziałem to na wideo. Musimy porozmawiać.

Słyszałeś inteligentny i żartobliwy komentarz prelegenta na prezentacji? Napisz o tym w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *